Wij vinden het vervelend als een van onze producten of diensten niet naar wens zijn. Wij willen je dan ook graag zo snel mogelijk helpen door op zoek te gaan naar een passende oplossing. Je kunt hiervoor mailen naar: [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
We beantwoorden de klacht binnen 14 dagen na ontvangst, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij lossen klachten of opmerkingen het liefst persoonlijk met je op, zo kunnen we je het snelst een passende oplossing bieden.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.